Minigra: Potworne Trio

Z Metin2Wiki
Banner Potworne Trio.png


Podstawy gry:[edytuj]

  • Pokonuj potwory i zbieraj karty potwora.
  • Grę można rozpocząć po zebraniu Talii Kart Potwornego Trio. Aby ją otrzymać, należy wydać 27 kart Potwornego Trio.


Zasady gry:[edytuj]

  • Możesz wykorzystać podpowiedź, by jeszcze raz odkryć karty. Po upływie 10 sekund podpowiedź jest zużyta.
  • W każdej rozgrywce dostępne są 2 podpowiedzi. Kosztują one 3 lub 5 Kart Potwornego Trio.
  • Jeśli po rozpoczęciu rozgrywki nie odsłonisz 3 kart, gra automatycznie odsłoni losową kartę i policzy tę rundę jako kolejkę.
  • Jeśli przez 10 sekund nie odkryjesz żadnej karty, gra ponownie odsłoni losową kartę i zaliczy to jako kolejkę.


Instrukcja:[edytuj]

  • Rozpocznijcie grę poprzez przycisk eventu na mimimapie.
  • Kliknięcie zasłoniętej karty powoduje jej odkrycie i odsłonięcie wizerunku potwora.
  • Po odkryciu 3 jednakowych kart potwora, karty te pozostają odkryte.
  • Nagrodę otrzymuje się po znalezieniu wszystkich 9 Potwornych Trio.
  • Nagrody różnią się w zależności od tego, ile kolejek gracz potrzebował do ukończenia gry.


Uwagi:[edytuj]

  • Nie otrzymasz nagrody, jeżeli w trakcie rozgrywki wylogujesz się lub teleportujesz się w inne miejsce.
  • Nie wykonuj podczas gry żadnych innych czynności i nie teleportuj się przy pomocy NPC, aby nie zakłócać przebiegu rozgrywki.
  • Udaj się w inne miejsce dopiero po zakończeniu minigry.


Nagrody:[edytuj]

Community
Narzędzia